Pozycjonowanie strony internetowej pozwala pozyskiwać nowych klientów dlatego we współpracy z profesjonalną agencją SEO/SEM – Widzialni.pl możemy pomóc w promocji Twojego biznesu w Internecie.
Bądź widoczny w sieci i sprzedawaj więcej
Internet to podstawowe źródło wiedzy. Co oczywiste, użytkownicy szukają w nim także informacji na temat marek, produktów i usług. Jeśli zależy Ci na dotarciu z ofertą do jak najszerszego grona odbiorców, musisz zadbać o swoją widoczność w sieci, nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie. Tu z pomocą przychodzi pozycjonowanie.
Co to jest pozycjonowanie
Zacznijmy od przykładu. Klient szuka w sieci produktu, a Tobie zależy, żeby kupił go właśnie od Ciebie. Pomiędzy Wami jest wyszukiwarka, do której klient wpisuje nazwę produktu, czyli frazę – słowo lub kilka wyrazów określających produkt. I właśnie teraz na scenę wkracza pozycjonowanie (nazywane też potocznie SEO). To szereg działań, które mają doprowadzić do tego, że klient zobaczy Twoją ofertę wysoko w wynikach swojego wyszukiwania, co znacząco zwiększa szansę, że kliknie link i przejdzie na Twoją witrynę, by zakupić produkt.
A zatem: pozycjonowanie to proces, dzięki któremu strona internetowa ma osiągać jak najwyższe pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania dla wybranych fraz i słów kluczowych wpisywanych do wyszukiwarki. Im wyżej w tych wynikach się znajdzie, tym większa popularność witryny i – w konsekwencji – wyższa liczba wejść użytkowników. To z kolei przekłada się na wzrost konwersji, czyli na przykład liczby transakcji, pobrań materiałów typu e-book czy zapisów na newsletter – w zależności od tego, co jest Twoim celem.

Proces pozycjonowania
SEO pomaga więc w budowaniu rozpoznawalności marki wśród użytkowników i zwiększa dochód ze sprzedaży usług i produktów. Jego zaletą jest także długotrwałość efektów. Aby osiągnąć sukces, powinieneś dobrze przemyśleć strategię, odpowiednio ją wdrożyć, a następnie na bieżąco monitorować efekty i modyfikować działania.
Pozycjonowanie obejmuje między innymi:
- dokładny audyt strony,
- optymalizację witryny pod względem jej budowy i treści,
- określenie fraz kluczowych, a następnie opracowanie unikalnych treści,
- dostosowanie kodu witryny do wymagań wyszukiwarek,
- przystosowanie strony do wyświetlania na urządzeniach mobilnych,
- link building, czyli zdobywanie odnośników z różnych stron internetowych dla pozycjonowanej witryny.
Dzięki takim działaniom klienci zobaczą Twoją stronę w wynikach wyszukiwania.

Dlaczego warto
Wspomnieliśmy już podstawowych korzyściach: wzroście widoczności w Internecie oraz liczby klientów. Ale to nie wszystko! Pozycjonowanie poprawia funkcjonalność witryny – dzięki audytowi „wyłapujesz” na przykład to, co przeszkadza użytkownikom w poruszaniu się po stronie, i jesteś w stanie poprawić te elementy. Dzięki zoptymalizowanym treściom dostosowanym do potrzeb klienta kreujesz swój wizerunek w danej branży – odbiorca wie, że jesteś ekspertem i potrafisz mu pomóc. Takie działanie pozwala stworzyć społeczność klientów oddanych marce. Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania oznacza też wzrost zaufania do firmy, a nierzadko pozwala zdobyć lub zwiększyć przewagę nad konkurencją.
Skontaktuj się z nami!
Użyj poniższego formularza w celu kontaktu bezpośredniego z nami: