Pozycjonowanie strony internetowej pozwala pozyskiwać nowych klientów dlatego we współpracy z profesjonalną agencją SEO/SEM – Widzialni.pl możemy pomóc w promocji Twojego biznesu w Internecie.

Bądź widoczny w sieci i sprzedawaj więcej

Internet to podstawowe źródło wiedzy. Co oczywiste, użytkownicy szukają w nim także informacji na temat marek, produktów i usług. Jeśli zależy Ci na dotarciu z ofertą do jak najszerszego grona odbiorców, musisz zadbać o swoją widoczność w sieci, nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie. Tu z pomocą przychodzi pozycjonowanie.

Co to jest pozycjonowanie

Zacznijmy od przykładu. Klient szuka w sieci produktu, a Tobie zależy, żeby kupił go właśnie od Ciebie. Pomiędzy Wami jest wyszukiwarka, do której klient wpisuje nazwę produktu, czyli frazę – słowo lub kilka wyrazów określających produkt. I właśnie teraz na scenę wkracza pozycjonowanie (nazywane też potocznie SEO). To szereg działań, które mają doprowadzić do tego, że klient zobaczy Twoją ofertę wysoko w wynikach swojego wyszukiwania, co znacząco zwiększa szansę, że kliknie link i przejdzie na Twoją witrynę, by zakupić produkt.

A zatem: pozycjonowanie to proces, dzięki któremu strona internetowa ma osiągać jak najwyższe pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania dla wybranych fraz i słów kluczowych wpisywanych do wyszukiwarki. Im wyżej w tych wynikach się znajdzie, tym większa popularność witryny i – w konsekwencji – wyższa liczba wejść użytkowników. To z kolei przekłada się na wzrost konwersji, czyli na przykład liczby transakcji, pobrań materiałów typu e-book czy zapisów na newsletter – w zależności od tego, co jest Twoim celem.

SEO

Proces pozycjonowania

SEO pomaga więc w budowaniu rozpoznawalności marki wśród użytkowników i zwiększa dochód ze sprzedaży usług i produktów. Jego zaletą jest także długotrwałość efektów. Aby osiągnąć sukces, powinieneś dobrze przemyśleć strategię, odpowiednio ją wdrożyć, a następnie na bieżąco monitorować efekty i modyfikować działania.

Pozycjonowanie obejmuje między innymi:

  • dokładny audyt strony,
  • optymalizację witryny pod względem jej budowy i treści,
  • określenie fraz kluczowych, a następnie opracowanie unikalnych treści,
  • dostosowanie kodu witryny do wymagań wyszukiwarek,
  • przystosowanie strony do wyświetlania na urządzeniach mobilnych,
  • link building, czyli zdobywanie odnośników z różnych stron internetowych dla pozycjonowanej witryny.

Dzięki takim działaniom klienci zobaczą Twoją stronę w wynikach wyszukiwania.

frazy

Dlaczego warto

Wspomnieliśmy już podstawowych korzyściach: wzroście widoczności w Internecie oraz liczby klientów. Ale to nie wszystko! Pozycjonowanie poprawia funkcjonalność witryny – dzięki audytowi „wyłapujesz” na przykład to, co przeszkadza użytkownikom w poruszaniu się po stronie, i jesteś w stanie poprawić te elementy. Dzięki zoptymalizowanym treściom dostosowanym do potrzeb klienta kreujesz swój wizerunek w danej branży – odbiorca wie, że jesteś ekspertem i potrafisz mu pomóc. Takie działanie pozwala stworzyć społeczność klientów oddanych marce. Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania oznacza też wzrost zaufania do firmy, a nierzadko pozwala zdobyć lub zwiększyć przewagę nad konkurencją.

Skontaktuj się z nami!

Użyj poniższego formularza w celu kontaktu bezpośredniego z nami:

[contact-form-7 id=”4878″ title=”WP – pozycjonowanie”]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *